اس ام اس های دوستان


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من بهترین وبلاگ خوش آمدید. این وبلاگ تاسیس شده است تا تمامی نیاز های شما را در دنیای اینترنت بر طرف کند. سعی کنید هر روز به بهترین وبلاگ سر بزنید زیرا مطالب این وبلاگ روزانه آپدیت میشود.شما میتوانید نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.با تشکر نویسنده بهترین وبلاگ خاک زیر پای همه شما سید علی.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 379
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین وبلاگ در جهان THE BEST WEBLOG

اس ام اس های دوستان
12 تير 1393 ساعت 13:49 | بازدید : 135 | نوشته ‌شده به دست سید علی | ( نظرات )

 

می دونی شباهت تو با باغچه چیه ؟

 هر دوتون کرم دارین!!!

 

از طرف تی تی

 

 

 

 

 

 

 

الهی تا زمین دارد حرارت ، بماند این رفاقت تا قیامت

 

از طرف تی تی

 

 

 

 

 

 

ماه رمضانه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم .

آخه دارم دنباله چند تا گدا میگردم.رو تو حساب کردم

 

از طرف علی رضا

 

 

 

 

 

نباید زود قضاوت بکنیم ، زیرا قضاوت خوب محصول

 

 تجربه است و تجربه محصول قضاوت بد یه

 

از طرف ؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

از عشق گفتم ، گفتی میدونم .

 از غم گفتم ، گفتی میدونم

از دلتنگی میگم که نمیدونی

 

از طرف سارا

 

 

 

 

 

 

 

بعضیا با غصه پیرن ، بعضیا با غم رفیقن

بعضیا از بس عزیزن از دلها نمیرن

 

از طرف مهدی

 

 

 

 

 

 

می دونی چرا زن ها بیش تر از مردها عمر می کنند؟

 

چون زن ها ، زن ندارند

 

از طرف ؟؟؟

 

 

 

 

 

 

آن کبوتر که لب بام شما پر زد و رفت

 

دل من بود که به شما سر زد و رفت

 

از طرف مملی

 

 

 

 

 

 

 

لحظه پشتت رو به طرف من کن . . . . . آه ،

 

میدونستم . آخه خر ما از کره گی دم نداشت

 

از طرف دیوید

 

 

 

 

 

 

 

دوست دارم اشک باشم گوشه ی چشمت نشینم

 

تا اگر روزی بیفتم صورت ماهت ببوسم

 

از طرف حاسمین

 

 

 

 

 

 

 

همیشه یکی هست که درد دلت و بهش بگی وای از

 اون روزی که همون یکی درد دلت باشه

 

از طرف حاسمین

 

 

 

 

 

 

 

اگه یکی 1 روز بهت اس ام اس زد بدون ازت

خوشش میاد

 

اگه 2 اس ام اس زد بدون براش مهمی

 

اگه 3 تا اس ام اس زد بدون دوست داره

 

اگه 4 اس ام اس زد بدون گوشی ماله خودش نیست

 

از طرف حاسمین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مثل شقایق زندگی کن کوتاه اما زیبا

 

مثل پرستو کوچ کن فصلی اما هدف مند

 

مثل پروانه بمیردردناک اما عاشق

 

از طرف حاسمین

 

 

 

 

 

 

 

از مشترکان عزیز که بضاعت مالی برای فرستادن

 اس ام اس ندارند تک زنگ هم می پذیریم

 

از طرف حاسمین

 

 

 

 

 

 

 

اگه من لیلی بشم تو مجنون میشی

 

اگه من شیرین بشم تو فرهاد می شی

 

اگه من نرگس بشم تو سام می شی

 

اگه کن حوا بشم عمرا اگه تو ادم بشی

 

از طرف حاسمین

 

 

 

 

 

 

 

ز دسته دیده ودل هر دو فریاد

 

که هر چه دیده بیند دل کند یاد

 

بسازم خنجری نیشش زپولاد

 

زنم بر دیده تا دل گردد ازاد

 

از طرف حاسمین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

 

با اشک تمام کوچه را تر کردم

 

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

 

وابستگی ام را به تو باور کردم

 

از طرف حاسمین

 

 

 

 

 

 

ای کاش مغز داشتم و می توانستم مرگ مغزی بشوم

 

تا قلبم را به تو پیوند می دادن

 

ارزویه یک ترک

 

از طرف حاسمین

 

 

با تشکر ویژه از حاسمین عز یز

 

 

 

 

 

 

 

عشق مثل پنیر میمونه زیادیش ادمو خنگ میکنه

 

نرمالش ادمو سیر میکنهتا حالا هم کسی از

 

بی پنیری نمرده

 

از طرف ؟؟؟




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: